Friday, January 08, 2010


Spør du meg burde Terra Film sporenstreks gått til sak mot Kurt "Jeg reddet mitt eget skinn" Westergaard for plagiat. Det er jo helt tydelig at han har tyvstjålet ideen fra dem.

------------------

ADDENDUM: Ooh! Denne posten utløste et selebert besøk fra ytringsfrihetens heltemodige forkjempere. Jeg er sikker på at de vil støtte min hellige rett til å publisere hva jeg vil:



------------------

ADDENDUM: Åh nei! Det verst tenkelige har skjedd!


Norges mest leste blogger, Mikkel (14), hadde aldri trodd han skulle nå så langt. Les mer HER.

9 Comments:

Blogger LenaSG said...

Jeg er ikke så flink i nazi - heter filmen "Jøde, s'up?"

1:28 pm  
Blogger Mikkel said...

Kom an igjen, dette er ungdomsskolepensum. Jud Suss! En antisemittisk klassiker!

1:29 pm  
Blogger LenaSG said...

Jødesuss?

1:34 pm  
Blogger LenaSG said...

Som eskimokyss, bare lenger fra?

1:35 pm  
Blogger Mikkel said...

Nei men LENA da!

1:48 pm  
Blogger Mikkel said...

Du har visst tilbragt for mye tid i nettavisenes kommentarfelter.

1:55 pm  
Blogger LenaSG said...

Jeg tar selvkritikk. Sensitivitetsseminar hos Rossavik neste.

2:01 pm  
Blogger pinhead said...

wake up. make your yucky sandwiches. get on msn. yeah, that old thing. it's coming like a ghost town. can't go on no more. nadia gettin angry. lahlahlahlahlah! laaah lah lah lah lah lah lah laaaaah lah lah lah! msnnnn is coming like a ghost town.

2:25 pm  
Blogger Mikkel said...

What makes you so "special"? Ha ha.

2:30 pm  

Post a Comment

<< Home