Monday, December 07, 2009

Det har igjen blitt tid for...

Ja, det stemmer. Vi har jevnlig brevkasse her hos SHÄDY ÄCRES, du har bare ikke lagt merke til det før.

I denne utgave av brevkassen har vi bl.a. fått inn flere brev. La oss starte med det første.

Kjære SHÄDY ÄCRES.

Jeg har veldig lav Omega-3 indeks. Hva skal jeg gjøre? Jeg har prøvd alt. Hjelp meg! Hjelp meg!

Hilsen ”Fortvilet”.

SHÄDY ÄCRES svarer:

Kjære ”Fortvilet”.

Du bør øyeblikkelig skifte til Superba Krill. Det er et kjent faktum at kroppen ikke produserer krill, og derfor må den tilføres krill på jevnlig basis. Krill er godt for såre ledd og muskler, og kan i noen situasjoner virke kolesteroldempende, forutsatt at du spiser veldig, veldig mye av det. Superba Krill kommer fra verdens reneste havområde, og smaker deilig krill. Prøv det da vel.

Neste spørsmål vi har fått inn er fra en lytter i Televåg.

Kjære SHÄDY ÄCRES.

Jeg er veldig bekymret for at all den fremmedkulturelle innvandringen til det vakre landet vårt kanskje kan komme til å ødelegge den flotte kulturen vår og voldta mine to døtre og min golden retriever. Jeg har derfor meldt meg inn i et politisk parti, og nå lurer jeg fælt på om jeg har valgt det rette partiet for nettopp min livsstil. Kan dere gi meg råd og/eller veiledning?

Vennlig hilsen en lytter i Televåg.

SHÄDY ÄCRES svarer:

Kjære Bent.

For jeg antar du heter Bent, gjør du ikke? Vi vet utmerket godt hvilket parti du har meldt deg inn i, og vi liker det slettes ikke. Når revolusjonen kommer vil medlemslisten til nettopp ditt parti bli brukt som vår personlige huskeliste. Ja, det stemmer, du kommer til å bli henrettet. Så er du forberedt, og trenger ikke tenke mer på det. Du bør dessuten sporenstreks skifte til Superba Krill.

Det siste spørsmål i denne omgang har vi fått printet ut på en e-mail.

Kjære SHÄDY ÄCRES!!

Jeg leser spalten deres hver dag og synes dere gir mange gode råd og vink. Selv er jeg mellom 42 år gammel, og lever til daglig i det man kan kalle for et slags samboerskap (dvs. jeg bor i et skap). Men nå har jeg et spørsmål. Jeg har nettopp hatt trekantsex for første gang i mitt liv, og det var helt fantastisk!! Nei åh nei, hvor var det bare frekt og grenseoverskridende, men samtidig litt skummelt. Jeg er fortsatt helt satt ut. Det eneste problemet er at trekanten har blitt litt våt. Skal jeg kaste den eller bør jeg i disse klimatider vaske og gjenbruke den?

Hilsen ”Skorpionen”.

SHÄDY ÄCRES svarer:

Kjære ”Skorpion”.

Du er et veldig ensomt menneske, og du bør skamme deg. Du burde aldri noensinne begitt deg ut på å ha sex med en trekant, nei, du burde i stedet skifte til Superba Krill, og neste gang du eventuelt måtte føle noen unaturlige lyster melde seg der inne i skapet, ja da må du heller ha tre med en sekskant. Det er da noe alle vet.

Så har vi ikke mer i denne omgang. Oppfør dere onkli til vi ses igjen. OGSÅ DEG!

8 Comments:

Blogger LenaSG said...

Du er påfallende hvordan du i din propaganda fullstendig utelater det vitenskapelig kjente faktum at man blir feit av krill.

3:38 pm  
Blogger Mikkel said...

Nei, DU blir feit av krill.

3:39 pm  
Blogger LenaSG said...

Hos ni av ti pattedyr vil inntak av krill medføre en drastisk økning i spekkprosent.

3:41 pm  
Blogger Mikkel said...

Pattedyr er vel å gå litt langt. Jeg foretrekker det mer politisk korrekte "puppedyr".

5:55 pm  
Blogger mrtn said...

Den korrekte termen er "afrodanskerdyr".

9:06 am  
Blogger Mikkel said...

Well you may be a lover, but you ain't no dansker.

10:08 am  
Blogger mrtn said...

Sier du at alle negere er dyr???

10:16 am  
Blogger Mikkel said...

Det er vel verre å påstå at de tilhører plante- eller mineralriket, som du jo indirekte gjør. Free your mind, and your ass will follow.

10:28 am  

Post a Comment

<< Home