Thursday, November 12, 2009

Mikkel - en hverdagsfilosof

Hva skjedde? Hvor ble det av dagene? Var det livet? Hvorfor skjer det ingenting på denne bloggen? Er jeg den eneste som skriver noe her? Hvorfor det? Er det min feil? Får jeg lønn for det? Ikke det, altså?

Vil det si jeg jobber gratis for å more dere utakknemmelige idioter som bare syter og klager hele tiden? "Uhuu, vi kjeder oss, Mikkel. Underhold oss! Underhold oss! Uhuuu." Psssht! Gå og kjøp dere en Donald Pocket, sier nå jeg.

Vel vel. La nå det ligge. Vi har alle vårt. Jeg har mange baller i luften akkurat nå, og med baller mener jeg testikler. Ja, det stemmer, jeg står på hender mens jeg skriver dette. "Mange" baller er kanskje en overdrivelse, men jeg kan telle i hvert fall en to-tre stykker.

Uansett. Vi lever i en spennende tid. Store hendelser skjer rett der borte, men du er ikke invitert. Hvis du er heldig får du sett det på TV senere.

4 Comments:

Blogger anne said...

I am so glad to see you back - I am one of the people who is saying "we are bored, entertain us!"

When is that new baby due to arrive?

6:15 am  
Blogger mrtn said...

Anne: Baby has arrived. M&S prob. too busy to tell you. Beautiful girl, name is Bella.

3:00 pm  
Blogger mrtn said...

Mikkel, Sara: we demand baby pictures!

3:01 pm  
Blogger anne said...

thank you for the update, Martin!

Congratulations, Sara and Mikkel - a girl for the family - how wonderful! I bet Falk does not know what to make of baby Bella, and Ask must be enthralled by a sister.

6:36 am  

Post a Comment

<< Home