Tuesday, September 22, 2009

Snikpremiere på brettspillet PING

Familiespillet PING vil begeistre og forundre deg så mye at du nesten besvimer! Alle kan være med, store som små!


Spill det når familien er samlet. Spill det til jul, i stuen, foran peisen. I sengen. På hytten. I dusjen - nei, ikke der. PING er samtidig det perfekte vorspielspill for alle som går med en liten bergenser i magen! (Hallo?) Spill det på blåturen og til julebordet. Spill det til du faller om av utmattelse og glede.


La deg forføre av de nusselige små pingvinene, og de andre herlige dyrene du kjenner fra Akvariet på Nordnes, hele byens egen søledam.


Le og gråt sammen med alle de artige karakterene vi kjenner fra byens smitt og smau - kjuagutten, østlendingen, strilen, satanisten, og mange, mange fler!!!

Ta Beffen! Ta Statsraaden! Ta Fløybanen! Ta deg i akt for den skumle Nygårdsparken! Bank dine tjommier i dette spillet og se dem gråte!

DU KOMMER TIL Å ELSKE DET!!!! HURRA!!!!

Familiespillet PING kan nå kjøpes på Akvariet i Bergen, og hos utvalgte bokhandlere og leketøysbutikker i Bergen og omegn, pris ca. 399, -

Hvis du er en bokhandler, leketøysbutikk eller liknende og ønsker å bestille PING, kan du kontakte Midttun Forlag v/ sjur@midttunforlag.no for å innhente et tilbud.

22 Comments:

Blogger mrtn said...

Ta Beffen! Men ikke TA Beffen, om du skjønner hva jeg mener.

Ser bra ut!

10:05 am  
Blogger LenaSG said...

Kombinasjonen satanister/pingviner gir meg alltid gåsehud.

Og jeg håper jeg ikke skjønner hva Martin mener.

10:17 am  
Blogger mrtn said...

Som i å stjele den, tulle-Lena!

Jeg lurer på hva jeg får til jul i år, forresten.

10:19 am  
Blogger Mikkel said...

Bare gi meg tilbake Barcelona-T-skjorten min du, så kanskje du FÅR julegave.

10:35 am  
Blogger LenaSG said...

For ikke å snakke om mitt portugisiske håndkle.

3:44 pm  
Anonymous Anonymous said...

er det aper og zombier med?

10:50 pm  
Blogger anon said...

This comment has been removed by the author.

10:52 pm  
Blogger anon said...

... spurte anon

10:53 pm  
Blogger Mikkel said...

Det er tre silkeaper i spillet.

12:08 am  
Blogger Lasse said...

Det ser super sejt ud - vi kræver meget mere info !! Hvor, hvornår, hvordan? Hvornår er den danske reception???!?

10:00 am  
Blogger Mikkel said...

Øh, jeg ved ikke helt om der er et marked for mit spil i Danmark? Men det kommer omkring den 28. oktober. WOOOOOO!!!! GET PSYCHED!!!!

10:40 am  
Blogger Mikkel said...

Og hvad laver du i Herlev??

10:44 am  
Blogger Lasse said...

....Herlev?

2:10 pm  
Blogger Mikkel said...

Statcounteren sagde altså at du var i Herlev, så det bliver jeg næsten nødt til at stole på. Så kan du ikke bare komme her og påstå at du er et andet sted.

5:36 pm  
Blogger Lasse said...

Det må være en hoved server af en art...? Jeg mener ikke at have bestilt at min internet trafik skal køre over Herlev - så hellere Paris, Stockholm.

2:23 pm  
Blogger Mikkel said...

Det er ligesom ikke så glamourøst.

6:31 pm  
Anonymous Hjorthen said...

Vil ha!

3:48 am  
Blogger Mikkel said...

Spillet blir lansert i begynnelsen av november, men du må nok til Bergen for å få tak i det, altså.

2:22 pm  
Blogger mrtn said...

Shaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaddddddddddddyyyyyyyyyyy Aaaaaaaaaaaaaaaaaacccccccccccrrrrrrreeeeeeeeeesssssssssssssssssssssssss!!!!! På vegne av VANVITTIG MANGE!!!

11:23 pm  
Blogger Lasse said...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12:40 pm  
Blogger pinhead said...

is this the boardgame you were working on? i was looking at a picture of it that i found the other day when i was transferring files to my new computer. although, it's hard to tell if i'm right in thinking this, because all of the text here is in some kind of gobbledy-gook. ;)

it would be nice to hear from you, should you ever deign to lowering yourself to using msn messenger again.

xox

p.s. when's the rugrat due?

2:22 pm  
Blogger Mikkel said...

Why aren't you on twitter like everyone else? And why am I being denied access to your blöög? Hm?

2:27 pm  

Post a Comment

<< Home