Tuesday, July 28, 2009

Slik blir livet ditt om høyresiden vinner valget



Du våkner opp til en vanlig dag i året 2010. Erna Solberg er landets statsminister. Siv Jensen er utenriksminister, for tiden på visitt i de israelske bosetningene på Vestbredden som norske oljepenger har betalt for.

Per Kristian Foss har blitt kurert for sin homofili av helse- og kirkeminister Nina Karin Monsen. Velferdsstaten er avskaffet. NRK har blitt kjøpt opp av TV2, og de viser rally-VM hele døgnet. Norske styrker er stasjonert i Nord-Korea, Iran, Pakistan, Burma, Zimbabwe og Venezuela.

Hvor er alle negrene og muslimene? Ingen har sett dem siden kommunalminister Per Sandberg fikk tak i dem.

Du går på internett for å lese VG-nett, den eneste nettavisen som har overlevd uten pressestøtte, og dette er hva du ser:














































HUSK: Dette er intet skrekkscenario, det er beinharde politiske realiteter. Valget er ditt.

13 Comments:

Blogger LenaSG said...

Hva med romhunden min?

12:17 pm  
Blogger Mikkel said...

Den smakte kylling.

2:36 pm  
Blogger Mikkel said...

Eller rettere: Den smakte romkylling.

4:32 pm  
Anonymous Anonymous said...

Dette livet hadde jo vært topp! Nå håper jeg enda mer på at Høyre vinner valget!

11:18 pm  
Anonymous Anonymous said...

Ufattelig tomsete, og ikke mindre enn forventet av en sosialist som skjønner at slaget er tapt...

Det er nemlig ikke sånn at når kartet ikke stemmer over ens med terrenget, så forandrer vi terrenget istedenfor kartet...men dere rødgrønne må jo gjerne tro at det er mest effektivt!

6:47 pm  
Blogger Mikkel said...

¿Que? No habla rohypnol.

7:17 pm  
Anonymous Anonymous said...

I tillegg til å være uvitende, så kaller du meg pillefjern! Det er ikke rart at det trengs et politisk skifte her i landet, så lenge sånne som deg står i spissen og fronter!

8:31 am  
Blogger Mikkel said...

Oj, det var visst et sårt punkt. Jeg beklager virkelig hvis jeg såret deg, jeg kunne jo ikke vite du faktisk hadde problemer med pillemisbruk. Det er et alvorlig tema som man ikke skal spøke med.

Alt dette kunne vært unngått hvis ikke dere alltid var anonyme.

12:43 pm  
Anonymous Anonymous said...

Det eneste jeg prøvde å få frem var at DU, som innehaver av bloggen, OG som yttrer politiske meninger, bør kanskje vise deg større enn å snakke om rohypnol når noen treffer et sårt punkt hos deg?! Står du frem som rakrygget støtte til et norsk parti, så må du da tåle å få litt kommentarer mot deg? Ihvertfall i kjølvannet av hvilken side du står på. Keep up the good work! :)

p.s
En mindretallsregjering er det beste dere greier i år! ;)

4:44 pm  
Blogger Mikkel said...

OK. Får vi ikke flertall skal vi nok klare oss, det er ingen andre realistiske regjeringsalternativer.

Politikk handler jo nettopp om å forandre terrenget (verden) så det passer med kartet (visjonen).

6:16 pm  
Blogger Børge said...

Du er den mest uhøflige bloggeren jeg har sjekket! Gratulerer! Hva faen er poenget med å hakke på de få stakkarslige leserne du har? Lær deg folkeskikk iallefall! Håper virkelig du tenker FØR du skriver neste gang! :S

2:15 am  
Blogger Mikkel said...

OK, Børge. Siden du skriver under ditt eget navn skal ta din klage alvorlig:

Dette er en liten, humoristisk blogg. Jeg er selv ganske fornøyd med mine lesere, både i antall og kvalitet.

Av og til får vi besøk av anonyme gjester. De har dårlig ortografi og sterke meninger, og er uten unntakelse høyreorienterte landsbytosser.

Hvis du leser den ovenstående utvekslingen vil du se at den begynner med at en anonym person kaller meg tomsete. Forventer du at jeg skal tenne et stearinlys og spille fiolin for ham?

Men takk for ditt innspill. Det var mange utropstegn.

8:29 am  
Anonymous Anonymous said...

Nå skrev han jo ikke at DU var tomsete, snarere inlegget ditt! :)

4:18 pm  

Post a Comment

<< Home