Friday, July 17, 2009

Assorterte agurker


Burde det ikke heller hete "Sweden Cup"? Tenk at Norge er så spesielt og vidunderlig et land at andre nasjoner oppkaller fotballturneringer etter oss. Vi er faen meg heldige "her på berget" med "nisseluen" og "janteloven" og "penisfutteralet" (Eller vent, det siste var kanskje mer Borneo).


Det beste med ikke å lese nettaviser er man kan få journalister til å dø. Av sult.


Ja, jeg kender følelsen, var jeg lige ved at sige. Men i mit tilfælde er "tævet til døde i Canada" en eufemisme for "bor i Norge".


"Rimelig ukendt" for politiet betyder sikkert "brun".


Jenter, spar heller den orale møydommen deres til kristne gutter med sunne verdier, som Filip Rygg el. likn., da unngår dere genital herpes. Eller dere kan komme til meg hvis dere vil herpes genialt.


Fortvilende profiler. Fortvilende profiler. Fortvilende profiler. Si det 20 ganger.


Jeg hadde aldri hørt om denne drikken før BT gjorde meg oppmerksom på den, men nå skal jeg faen meg løpe rett ut og kjøpe tolv flasker. (Denne gangen må jeg huske å ta bukser på først).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home