Monday, May 25, 2009

Meanwhile, in the great wiretap in the sky

2 Comments:

Anonymous CHRISTIAN SEMLER said...

Efter knap 10 års granskning af dokumenter i Stasi-arkiverne gjorde de tyske historikere Helmut Müller-Enbergs og Cornelia Jabs en opdagelse.

De fandt noget, som ingen havde forventet: en fil om mordet på studenten Benno Ohnesorg.

Han var blevet skudt på nært hold under en demonstration imod den iranske shahs besøg i Vesttyskland den 2. juni 1967.

Det vidste alle. Alle vidste også, at manden, der affyrede det dræbende skud, var en politibetjent ved navn Karl-Heinz Kurras.

Men hvad de ikke vidste var, at vesttyskeren Kurras var aktiv kommunist, medlem af det østtyske kommunistparti, SED, og tillige agent for den østtyske efterretningstjeneste, Stasi. Hans dæknavn var Otto Bohl.

12:56 am  
Blogger Mikkel said...

Jeg noterer meg at du er et medium som kanaliserer en avdød, konservativ politiker. Det kan jeg respektere. Men når du begynner å sitere den venstrevridde kommunistpressen blir jeg forvirret.

Jeg kan opplyse at våre agenter fra Stasis avdeling Oppland og Hedmark nettopp i dette øyeblikk har omringet huset ditt. Avlyttingsapparatene som vi tidlige på året installerte i dine stikkontakter har gitt oss din nøyaktige posisjon, og senderen vi opererte inn sist du var hos tannlegen forteller oss hva du tenker.

VÆR VELDIG FORSIKTIG MED HVA DU TENKER!

8:10 am  

Post a Comment

<< Home