Monday, May 18, 2009

Jeg vil click to view mappa mi!

Jeg er sjokkert - SJOKKERT - over å lese dette i Dagbladet:

"Flere personer er i dag under overvåkning etter at de har framsatt alvorlige trusler mot politikere og andre på nettet. Holme bekrefter at flere trusler på det som betegnes som nye eller sosiale medier det siste året også har resultert i konkrete politiaksjoner."

Med tanke på mine aktiviteter i det siste er dette selvsagt ikke udelt positive nyheter. Ettersom jeg ikke har truet noen, bare køddet litt med hodene deres, velger jeg dog foreløbig å tro at PST ikke overvåker meg. Skulle jeg ta feil i dette er de i så fall en flokk halvsvenske grøftepulere. Ha ha - jeg bare kødder, PST! Dere er sikkert kjempegreie folk, helt seriøst. Og unnskyld til dere halvsvensker og grøftepulere også.

Nei, jeg er mer redd for konsekvensene av de fire eggene vi kastet gjennom vinduet på en forbipasserende bil full av russejenter her forleden kveld fordi de plaget oss med en megafon, men det er en anden historie.

Jeg biter meg ellers merke i følgende avsnitt:

"Eirik Løkke er kampanjerådgiver med ansvar for sosiale medier i Høyre. Også Høyres erfaringer er stort sett positive.

- Vi opplever at enkelte kommer med kommentarer som er helt på siden i ulike sammenhenger, men vi har ikke måttet fjerne noen trusler, sier Løkke til Dagbladet."


Ha ha. Jeg kunne si litt om partiet Høyre og om sosiale medier, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne, og jeg er redd for at jeg ikke ville kunne klare å stoppe hvis jeg først gikk igang. La oss bare si at jeg etterhvert begynner å glede meg noe JÆVLIG til valgkampen.

Det er mange ulemper ved å være medlem av et parti som ikke har en eksklusjonsparagraf, men jeg begynner å tro det kan være noen fordeler også.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home