Wednesday, May 23, 2007

Hey, are you still there?

Just nod your head if you are.

13 Comments:

Anonymous Anonymous said...

yes.

2:01 am  
Blogger anne said...

nodding here

4:04 am  
Blogger Mikkel said...

Good!

7:31 am  
Blogger Lasse said...

NOD NOD.
Jeg sendte dig en mail - har du fået den?

12:08 pm  
Anonymous ungovernable said...

still here

3:19 pm  
Blogger Susanne said...

Nodding me head off.

8:23 pm  
Blogger Mikkel said...

I'm just nodding off.

11:00 am  
Blogger Mikkel said...

Lasse, har du sendt mig en mæjl? Er det længe siden? Er det noget med mine feriepenge? ER DET NOGET MED MINE FERIEPENGE??????

11:01 am  
Blogger Lasse said...

nej -desværre - er det stadig din hotmail der gælder?

12:17 pm  
Blogger Mikkel said...

yeds yeds.

1:00 pm  
Blogger Lasse said...

Fik du mailen? Kan du komme med?

11:11 am  
Blogger Lasse said...

...svar evt. pr mail - det var bare fordi jeg var i tvivl om du havde fået den / eller om det var en forkert mail adresse???

11:13 am  
Blogger Mikkel said...

Jeg skal svare på mail lige om lidt, promise.

12:15 am  

Post a Comment

<< Home