Sunday, January 21, 2007

FALK

It's four in the morning...

10 Comments:

Anonymous Kgl said...

is'nt he lovely
Grandma

12:53 pm  
Anonymous Anonymous said...

JUHUU!!! hvor er han sød!

1:27 pm  
Blogger Susanne said...

24 hour party people rule ok!

(One tiger down, I have been out-cuted.)

4:03 pm  
Anonymous Anonymous said...

clearly he's trying to engage you in a highly charged debate -- and is frustrated that his father is such a yes-man.

(what a cutie.)

5:25 pm  
Blogger MGL said...

OMG TEH CUTE!!11!

Suttonhoo, the debate goes something like this:

MIKKEL:
It's 4. In the morning. Yes?

FALK:
Gygleglglgy.

translated: I KNOW! It's PARTY TIME! Dude, put on some tunes and let's paint the town hot pink.

Glæder mig til at se ham imorgen.

12:36 am  
Anonymous ungovernable said...

nøøøøj nøøøøj
eeeeeej han er søøøøøøøøød og han bor i et fremmande land og er en af det gåtfulla folket

3:34 am  
Anonymous Sexy Sadie said...

Gratulerer med sønnen.

Dog erindrer jeg det har blitt sagt at gode elskere får døttre. ;)

10:19 pm  
Blogger Mikkel said...

Ja, det kan stemme. Jeg er så dårlig i sengen at jeg pleier å få skriftlige klager.

11:15 pm  
Anonymous Anonymous said...

cuteoverload. even my cat came up to the screen for an oggle. she thought the thing was monstrous but it's a waste of time trying to explain human definitions of cute to the saucy little minx, her mind is like cotton wool.

I love the pink elephants.

1:22 pm  
Blogger stina said...

jeg innså ikke hvor liten han var før den ENORME hånda kom inn fra venstre. det er altfor lenge siden jeg selv holdt en liten en. jeg tror lillesøstera mi er liten, og hun er tolv år. kanskje jeg burde ta en tur innom en barselavdeling og få justert blikket.

ps: for et aldeles nydelig barn. bra jobba :)

4:46 pm  

Post a Comment

<< Home